VOP

1. Všeobecné obchodní podmínky HYPNOSEUM MUDr. Jan Veselský

1.2 pro poskytování služeb a nabízení zboží podnikatelem Janem Veselským, IČ: 747 60 581, se sídlem Ryšánkova 1282/10, 613 00, Brno - Černá Pole (dále jen „Podnikatel“), v oblasti hypnózy a subliminálního protokolu, včetně služeb a zboží nabízených na internetových stránkách podnikatele: www.studiohypnoseum.cz (dále jako „internetové stránky podnikatele“)

2. Obecná ustanovení

2.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále také jako „VOP“) slouží k standardizaci smluv uzavíraných Podnikatelem s klienty v rozsahu předmětu jeho podnikatelské činnosti, tedy zejména smluv o poskytování služeb hypnózy a subliminálního protokolu, poskytování konzultací osobního charakteru, prodej (licencování) elektronického zboží, a výkon dalších činností dle živnostenského oprávnění podnikatele.

2.2 Tyto obchodní podmínky se užijí pro všechny smlouvy uzavírané Podnikatelem v shora označených oblastech.

2.3 Tyto obchodní podmínky se uplatní na všechny smlouvy uzavřené po dni 15.3.2024.

2.4 Písemné ujednání smluvních stran odlišné od obchodních podmínek a rámcové smlouvy má před nimi přednost.

2.5 Právem rozhodným je právo České republiky.

2.6 Místně příslušným soudem pro projednávání případných sporů se určuje Městský soud v Brně. Toto neplatí ve vztahu, kde je jedna ze smluvních stran spotřebitelem.

3. Forma jednání, nabídky, objednávky a doručování

3.1 Pro uzavření smlouvy podle bodu 1.1. VOP se nevyžaduje písemná forma.

3.2 Smlouva je platně uzavřena také, využije-li se k uzavření smlouvy emailové, SMS nebo obdobné komunikace, nebo informačního systému Podnikatele.

3.3 Dojde-li k uzavření smlouvy telefonicky a zašle-li podnikatel elektronickou zprávou potvrzení o tom, co bylo sjednáno, má se za to, že bylo mezi stranami ujednáno dle zaslaného potvrzení. Neodpovídá-li potvrzení ujednanému, má klient povinnost na tuto skutečnost upozornit podnikatele obratem.

3.4 Podnikatel upozorňuje klienty, že uzavřením smlouvy se myslí zejména rezervování termínu konzultace. Jakmile dojde k oboustrannému odsouhlasení termínu konzultace, došlo k uzavření smlouvy. Podnikatel tímto výslovně upozorňuje klienty, že od smlouvy lze v takovém případě odstoupit toliko za podmínek stanovených v čl. 7 odstoupení od smlouvy.

3.5 V případě, že předmětem smlouvy je poskytnutí (licencování) digitálního obsahu, tj. např. poskytnutí elektronické knihy, zvukové nahrávky atp., nevzniká nevyužitím zpřístupněného digitálního obsahu nebo jeho části klientovi právo na vrácení kupní ceny nebo její části.

3.6 Klient odpovídá za správnost a funkčnost jím sdělených kontaktních údajů. Jejich případné změny je povinen oznámit podnikateli písmeně a neprodleně po jejich změně.

4. Cena služeb a platební podmínky

4.1 Nedohodnou-li se výslovně Podnikatel s Klientem na odlišné ceně, je cena služeb určena dle aktuálně platného ceníku služeb a zboží zveřejněného na internetových stránkách podnikatele.

4.2 Cena uvedená v ceníku je cena za jednu hodinu (konzultační jednotku) objednaných služeb.

4.3 Minimální délka konzultace (sezení) činí 2 hodiny, tj. dvě konzultační jednotky. Není-li písemně sjednáno jinak, platí, že v rámci jediné konzultace bude Podnikatel požadovat úhradu maximálně dvou konzultačních jednotek. Dojde-li k prodloužení konzultace v rámci jediného sezení nad dvě konzultační jednotky je tento čas věnován klientovi bez nároku na odměnu.

4.4 Klient je povinen uhradit zálohu na objednané služby ve výši předpokládané ceny služeb. Podnikatel není povinen započít s plněním, dokud nebyla záloha na objednané služby uhrazena.

4.5 Po smluvení termínu konzultace je záloha splatná ve lhůtě 3 dnů.

4.6 Podnikatel nabízí také objednávku balíčku služeb, který je nabízen za cenu zveřejněnou na internetových stránkách Podnikatele. Obsah baličku je určen tamtéž.

4.7 V případě, že je uzavřena smlouva o balíčku služeb, není klient povinen hradit zálohu ve výši celkové předpokládané ceny služeb, ale pouze zálohu ve výši 30% z celkové ceny balíčku služeb. I v takovém případě je záloha splatná do 3 dnů od sjednání rezervace. Následně po každém jednotlivém proběhnuvším sezení uhradí klient poměrnou část ze zbývající ceny balíčku.

4.8 Klient si také může vybrat, že v případě nabídky balíčku služeb zaplatí zálohu ve výši 100% poměrné ceny prvního sezení balíčku, přičemž na každém proběhnuvším sezení uhradí zálohu ve výši 50% poměrné ceny následujícího sezení.

4.9 V případě úhrady ceny služeb nebo zálohy bezhotovostně jsou tyto považována za uhrazené připsáním stanovené částky na stanovený účet Podnikatele.

4.10 V případě, že je předmětem smlouvy koupě zboží, prodej (licencování) digitálního zboží atp., je cena zboží splatná vždy ihned po uzavření smlouvy. Podnikatel není povinen plnit do zaplacení celé ceny zboží.

5. Povinnosti podnikatele při poskytování služeb

5.1 Podnikatel odpovídá za profesionální a kvalitní poskytnutí služeb za podmínek a poučení dle čl. 4.6.

5.2 Služby jsou poskytovány Podnikatelem v dohodnutém místě a čase.

5.3 Podnikatel klienty výslovně upozorňuje, že není poskytována jakákoliv záruka za výsledek. Je pochopitelné, že očekávání klentů mohou být vysoká, ale každý jedinec má odlišné zážitky a reakce na užité metody a tedy i výsledky mohou být různorodé. Každý jedinec reaguje na hypnózu a proces konzultací jako celek individuálně. Výsledky mohou být ovlivněny různými faktory, včetně osobní motivace, mentálního stavu a životního prostředí klienta. Každý klient si může odnést odlišný zážitek u konzultace a výsledky mohou být subjektivní. Podnikatel neposkytuje žádné záruky ani sliby ohledně konkrétních výsledků hypnózy a subliminální terapie. Klienti jsou informováni, že jejich osobní úspěch závisí na jejich vlastním úsilí, otevřenosti a schopnosti spolupracovat s Podnikatelem. Podnikatel se ovšem zavazuje, že vyvine upřímnou snahu klientům pomoci.

5.4 Klienti jsou tímto upozorněni, že jednotlivá účelem na sebe navazující sezení by se měla uskutečnit v maximálním rozestupu 14 dnů, aby nedošlo k přetržení procesu konzultací, což by mělo negativní vliv na jejich zamýšlený výsledek.

5.5 Sezení mohou být osobně, emocionálně a fyzicky náročné. Klient je povinen projevit maximální úsilí a naplánovat jednotlivá sezení v takovém čase, aby byl na vrcholu fyzických, psychických a emocionálních sil a měl nejvhodnější podmínky pro zvládnutí sezení a, bude-li to nutné, je klient povinen podniknout kroky k včasnému přesunutí sezení, pokud se necítí dostatečně dobře na pokračování
v konzultačním procesu.

5.6 Klienti jsou tímto výslovně poučeni, že Podnikatel neposkytuje služby lékaře, nejedná se o lékařské zařízení a proces konzultací není lékařským vyšetřením, ani jej nikterak nenahrazuje. Podnikatel vynaloží veškerou snahu postupovat s náležitou odbornou péčí s využitím svých odborných znalostí a dovedností, jejichž nabytí prezentuje na svých internetových stránkách na základě svých certifikací a vzdělání, toto ovšem nic nemění na povaze poskytované služby, která nemá povahu zdravotnickou, a to to přes lékařské vzdělání Podnikatele. Podnikatel nepředepisuje léky ani nemá oprávnění v rámci své činnosti shora popsané lékařské služby poskytovat.

6. Další podmínky poskytování služeb

6.1 Podnikatel v žádném případě neodpovídá za škodu, či jinou majetkovou či nemajetkovou újmu, která klientovi může vzniknout v důsledku psychického, fyzického nebo emocionálního stresu nebo nepohody (nebo v případě jiné takové podmínky) způsobené přímo nebo nepřímo působením sezení hypnózy a hypnoterapie. Klient bere na vědomí, že hypnóza a hypnoterapie může být fyzicky a psychicky náročná, a klient prohlašuje, že hypnózu a hypnoterapii podstupuje na vlastní riziko a nebezpečí.

6.2 Klient je tímto výslovně upozorněn, že poskytnuté materiály, digitální obsah a obdobné výtvory Podnikatele jsou duševním vlastnictvím Podnikatele a klient není oprávněn je reprodukovat či poskytnout třetím osobám. Pracovní postupy, užité metody a program hypnózy a hypnoterapie je obchodním tajemstvím Podnikatele.

7. Náhrada škody a sankce

7.1 Případné smluvní pokuty či jiné sankce se nezapočítávají na náhradu škody.

7.2 V případě, prodlení klienta s úhradou ceny služby je klient povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 0,02% z dlužné částky za každý i jen započatý den prodlení. Tím není nikterak dotčeno právo na zákonný úrok z prodlení.

8. Povinnost mlčenlivosti

8.1 Podnikatel je vázán mlčenlivostí o všech důvěrných informacích, se kterými přijde při plnění uzavřené smlouvy do styku.

8.2 Podnikatel zejména prohlašuje, že udrží v tajnosti informace osobního a intimního charakteru sdělené mu klientem.

8.3 Důvěrné informace jsou jakékoliv informace, které nejsou veřejně přístupné a které smluvní strana (i) označí jako důvěrné, nebo (ii) se kterými se má nakládat, vzhledem k okolnostem známým smluvní
straně při poskytnutí informací jako s důvěrnými.

8.4 Důvěrnými informacemi se pro účely těchto VOP rozumí i informace přijaté od jiné osoby než je klient, pokud je tato osoba nebo smluvní strana zavázána dodržovat jejich utajení. Bez ohledu na výše uvedené se za důvěrné informace nepovažují informace, které jsou veřejně dostupnými jinak než porušením povinností podle této smlouvy, nebo byly před uzavřením této smlouvy známé, aniž by byla smluvní
strana jakkoli povinná dodržovat jejich utajení, nebo byly získané od třetí osoby, která je oprávněná tyto informace šířit

9. Odstoupení od smlouvy

9.1 Od smlouvy mohou smluvní strany odstoupit v případě jejího podstatného porušení druhou smluvní stranou.

9.2 Klient je dále oprávněn od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu do 48 hod. do zahájení poskytování služby bez nutnosti platit odstupné.

9.3 Klient je oprávněn od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu do 24 hod. do zahájení poskytování služby oproti úhradě odstupného, které představuje 50% z ceny objednané služby. Podnikatel je
oprávněn započíst částku stornopoplatku oproti uhrazené záloze. V případě nedostavení se v sjednaném termínu, omluvě z termínu v čase kratším než 24 hod. do zahájení poskytování služby či jiném zmaření
možnosti Podnikatele službu poskytnout není možné od smlouvy odstoupit a dále je Podnikatel je oprávněn požadovat úhradu celkové ceny sjednané služby. Má se za to, že se klient ve sjednaném termínu nedostavil ani se již nedostaví, zmeškal-li zahájení poskytování služby ve stanoveném místě, dni a čase a ani následně se nedostavil v následujících třiceti minutách, tj. podnikatel nevyčkává dostavení klienta po celou délku smluveného sezení.




Kontakt

Váš termín konzultace si můžete rezervovat prostřednictvím našeho kontaktního formuláře, který slouží výhradně pro rezervace úvodního setkání. Vašim případným dotazům, omluvám nebo požadavkům na přesunutí již existujícího termínu se rád budu věnovat telefonicky. Na SMS zprávy z časových důvodů nereaguji. Děkuji za pochopení. 

MUDr. Jan Veselský Purkyňova 71/99, 61200 Brno
+420 778 88 99 09
info@studiohypnoseum.cz
Parkování
Parkovací stání č. 29
tramvajová linka č. 12 - zastávka Červinkova, okružní autobusové linky č. 44 a 84 - zastávka Skácelova
Fakturační údaje
MUDr. Jan Veselský
Purkyňova 71/99, 61200 Brno

IČO 74760581
VOP GDPR Nastavení cookies

© 2024 Studio hypnoseum Všechna práva vyhrazena.Vyrobilo Sabemio & design Designpark.

premiumobytky.cz
+420 778 88 99 09